El fem fatal

Microcontes, macropersonatges i, a estones, ratets

L’estúpida aparició de l’MHR

Per començar bé l’any se m’ha acudit repassar els propòsits que l’any passat vaig fer per enguany. Resulta que no n’he complert cap i, com que diu que l’any que ve promet tant i tant, i jo no el voldria desmerèixer, he triat l’únic propòsit que era a temps de portar a terme abans que caduqui: practicar la neteja anual d’orelles, per sentir el refilet de les cotorres i les gavines barcelonines, la sirena dels bombers instal·lats il·legalment davant de casa, les campanades de l’apocalipsi, etc. A la primera furgada, però, m’ha sortit això:

MHR.

Ficar-se bastonets a les orelles no és bo.

–Quina mena de marranada fastigosa ets, tu? –li he preguntat.
–Sóc el teu MHR, he he he –m’ha contestat, sense estroncar la rialla grotesca que li deforma (encara més) la cara.

Com que la conversa ha continuat en aquesta línia lamentable, resumeixo. Resulta que, segons la cosa marronosa, a diferència del que jo sospitava, MHR no respon a Merdeta Homeopàtica Residual i no és la típica excrescència pseudomàgica que surt quan la teva tia àvia t’ha obligat a prendre boletes homeopàtiques durant un any i mig perquè un dia li va semblar que estaves a punt d’esternudar. No. Resulta que un MHR, sempre segons les explicacions d’això que curiosament em parla un cop desencastat de la meva orella, és un Minúscul Hipopòtam Rialler, encarregat de vetllar per l’acompliment puntual dels propòsits d’any nou.
I ara què?
Li fico un pinyol de raïm a la boca a veure si així deixa de riure? El convenço que el meu propòsit d’any nou és deixar de fer-me propòsits? Li presento el rei Melcior del meu pessebre, un altre gran monarca aficionat als safaris?

4 responses to “L’estúpida aparició de l’MHR

  1. Tomàs 02/01/2013 a les 7:14 pm

    Encara has tingut sort, podria haver estat un Majúscul Hipopòtam Rialler!!!

    Que vagi bé amb els propòsits.

  2. Reflexionem-hi 09/01/2013 a les 8:58 pm

    HAHAHA! Per això jo no els utilitzo els bastonets de les orelles, ni anualment ni mai. Els faig servir per treure’m el Rimmel si se m’escarxofa a la galta just acabada de pintar la pestanya… no sé si m’explico!

    Ànims, proposi’s escriure i amb això ja serem feliços els seus fans! Bon any!

    • El fem fatal 16/01/2013 a les 4:53 pm

      Bon any… aviat està dit!
      Vigili la galta quan passi per la verduleria i tingui els bastonets a punt, que diuen que enguany les carxofes vénen molt maquillades.

Comentreu, com si fóssiu a casa

