El fem fatal

Microcontes, macropersonatges i, a estones, ratets

Qui té boca el gat pentina

Avui m’he ficat de peus a la paella. No és que la tingui pel mànec, tampoc. Perquè ja se sap que qui remena les cireres, els dits se n’unta. Però és que això meu d’avui ha sigut més amateur; més d’haver tirat la primera pedra si un no vol i haver matat dos ocells que no es barallen.

3 responses to “Qui té boca el gat pentina

  1. Tomàs 30/09/2012 a les 1:52 pm

    No defalleixis, has de fer de la tenacitat virtut. No soc massa de dites i refranys, però són molt interessants i entretinguts.

  2. Adolfina repescada 30/09/2012 a les 3:21 pm

    Com aquell excels company meu de classe m’he quedar amb la boca oberta de bat a bat i el cervell ple d’ideies de bat a bat.

  3. X 30/09/2012 a les 4:18 pm

    És tan cert com que sempre han tingut bec les olles i que els testos s’assemblen a les oques. Però em sembla que estic pixant fora d’ànec.

Comentreu, com si fóssiu a casa

