El fem fatal

Microcontes, macropersonatges i, a estones, ratets

Ponts llevadissos

Ahir m’hi vaig posar suposant que, tard o d’hora, me’n sortiria. Però no, cada vegada hi aprofundia més i, alhora, no acabava de treure’n res de profit. Avui, en canvi, m’he llevat tan fort –tens unes sortides, de vegades, em deia la iaia– que m’he quedat en no-res. Llevada del tot i sense res a perdre, he mirat d’aprofitar el buit de mi per ficar-me allà on no em demanen. N’he tret uns quants de polleguera, que és una cosa que sempre acaba omplint, però m’ha semblat que, al capdavall, tampoc no hi reeixia del tot. Deu ser que, llevat de mi, tot s’infla.

6 responses to “Ponts llevadissos

  1. X 23/09/2012 a les 9:36 pm

    Ponts o pans llevadissos?

  2. Adolfina repescada 24/09/2012 a les 11:50 am

    El que m’ha preocupat més d’aquest personatge que lleva o es lleva ha estat el seu gènere o sexe. Una desorientació gran, eh? Algú que es lleva “fort” però que després es troba “llevada”. Mare de Déu santíssima! Al meus temps no podia pas ser. Prometo que no he pensat en res lleig relatiu al susdit sexe, sinó que no entenia com un pont llevadís situat per exemple al Castell dels Tres Dragons podia ser alhora nen i nena. Sort del pans del senyor X……..

  3. Tomàs 24/09/2012 a les 5:55 pm

    Ponts llevadissos en un moment en que els ponts s’han trencat? T’ha guiat el subconscient?

Comentreu, com si fóssiu a casa

