El fem fatal

Microcontes, macropersonatges i, a estones, ratets

Sobredosi

–Ai que és bufona.
–Mira que és mooooona.
–Quina cucaaaaada.
–Ai,cutxicutxicutxicutxicutxicutxicutxicutxicutxicut
xicutxicutxicutxicutxicutxicutxicutxicutxicutxicutxicut
xicutxicutxicutxicutxicutxicutxicutxicutxicutxicutxicutxi
xicutxicutxicutxicutxicutxicutxicutxicutxicutxicutxicutx
icutxicutxicutxicutxicutxicutxicutxicutxicutxicutxicutxicu
txicutxicutxicutxicutxicutxicutxicutxicutxiaaaaagggh.
–Ramona, sisplau, endolli la senyora a l’oxigen.
–Si és que te la menjaries a petons, no em digueu que no. Mxuic, mxuic, mxuic, mxuic, etc.
–Ai sí, aquestes galtones…
–Sort que ja he berenat. I ella? Ja es veu que és de vida, aquesta nena.
–Ai, sí.
–Ai, sííí, que és un encant. Que requetebopinica que ets, ai!
–És que no te’n cansaries mai, de fer-li mimitos, eh.
–I que quieteta que s’està, al cotxet. És tranquil·leta, oi?
–Ai, l’angelet!
–Ai que em sembla que somriu en somnis…
Però això hauria estat difícil, perquè la nena en qüestió feia una bona estona que s’havia mort de fàstic.

4 responses to “Sobredosi

  1. Montse 09/09/2012 a les 10:18 am

    Ai, ara m’has fet recordar una tieta que em pessigava les galtes i me les sacsejava i després em feia allò de “t’he près el nas” i sempre em deixava la cara com un tomàquet. Osti, quina por que em feia la tieta!😦

  2. X 09/09/2012 a les 10:22 am

    L’ofici de criatura deu ser un dels més perillosos que hi ha, i no cobren.

  3. El fem fatal 10/09/2012 a les 8:41 pm

    Montse, com a mínim actuava en solitari, imagini-se-la amb les col·legues planejant emboscades de cotxets.

    X, quan marranegen molt n’hi ha que sí que cobren… vet aquí el perill també.

  4. Tomàs 10/09/2012 a les 8:43 pm

    Hi ha amors que maten!

Comentreu, com si fóssiu a casa

