El fem fatal

Microcontes, macropersonatges i, a estones, ratets

Com t’ho diria

No et puc dir que no ets tu, que sóc jo. Això està molt suat –la frase, la frase, vull dir– i, a més, no t’ho creuries i, a més, és mentida. Però és que no sé com dir-t’ho. Te m’ofens tan fàcilment. Però és que necessitem una temporadeta sense… Ho has d’entendre. Mira, és, com si diguéssim, una qüestió higiènica. No, però, de la mental, també… Ja saps que jo no tinc manies, saps de sobres que tocar-te m’agrada, que ho faria tot el dia. Cony, si és que ho faig tot el dia; si el problema és aquest! Però això no pot ser bo. No, i a més la teva brutícia –hipotètica, hipotètica, sí– en el fons és meva. Que tot és subjectiu. Però bueno, això tu no ho pots entendre. Com t’ho… Com que me les fas així, amb aquesta fredor, les preguntes, ja veig que t’ho estic fent passar fatal, però és que no sé com… És que ja no puc més, tinc els canells destrossats, les cames garratibades, se’m tanquen els ulls. Ho has d’entendre, per favor. És que ets com una addicció. Però una addicció verra, de les porques, porques. Bueno, mira, que t’apago. I si et poso el plàstic a sobre el teclat és només per la pols, no t’ho prenguis així, hòstia, va.

(Emmagatzemat, juntament amb Informàtgica, una crònica de l’últim artesà informàtgic del país al contenidor de microcontes idotes de P. E.)

6 responses to “Com t’ho diria

  1. Pons 03/09/2012 a les 8:32 pm

    jo no el puc pas deixar, estic completament penjat!

  2. Montse 04/09/2012 a les 11:43 pm

    Bé, ja quedarem per anar a la clínica de desintoxicació, eh😦

  3. Tomàs 05/09/2012 a les 6:53 pm

    Primer pensava en una dona, després en la Tele…Ja veus que no serveixi per detectiu!

Comentreu, com si fóssiu a casa

