El fem fatal

Microcontes, macropersonatges i, a estones, ratets

Què es diu?

“Dóna-m’ho, va dóna-m’ho”. Però la tia, satisfeta dels seus dots educatius, aixeca la mà fora de l’abast del nen. “Dóna-m’ho, dóna-m’ho, dóna-m’ho, dóna-m’ho, dóna-m’ho, dóna-m’ho, dóna-m’ho!”, fa el nen amb la cara cada vegada més vermella i emetent un xisclet cada vegada més agut. “Què es diu?” demana, amb un timbre encara més dringadís que el del nebot. “Es diu, a casa meva, a la de les cosines i a la dels avis, que ets una pesada i una tirana i que aviat t’acomiadaran de l’escola per torturar nens”.

(Emmagatzemat, juntament amb el conte que li fa de continuació i alguna altra secreció igualment idiota, al contenidor de microcontes idotes de P. E.)

5 responses to “Què es diu?

  1. Tomàs 27/08/2012 a les 7:14 pm

    Ah…, l’educació i la mala educació, que a prop en són l’una de l’altra de vegades.

    Així i tot, aquell/a que es veu capaç d’educar un altre em mereix tendresa, com tot aquell que intenta quelcom impossible.

  2. El fem fatal 27/08/2012 a les 7:50 pm

    Sí que diuen que costa això de deixar empremtes de profit en l’ànima humana.

  3. kalamar 29/08/2012 a les 8:07 am

    Bravo pel conte i brava per la senyo!

Comentreu, com si fóssiu a casa

