El fem fatal

Microcontes, macropersonatges i, a estones, ratets

Nodridora per uns, mala llet pels altres

Solució de l’enigmerda:

mamíFERA

Nota
Abans que vostès, amable ramat de mares, velles i novelles, comencin a afilar-se les urpes lo just per poder trucar al timbre de casa i, poc després, obrir-me en canal i alimentar amb les meves vísceres els seus cadells, acceptin ja la meva disculpa més sentida per l’ofensa que els hagi pogut causar i mirin d’entendrir-se una mica i prendre exemple de la tolerància de la senyora de la foto, que ha accedit a criar un bitxo, com poden veure pel careto de koala de l’ésser de la dreta, d’una altra espècie. Pau i amor, germanes.

Anuncis

11 responses to “Nodridora per uns, mala llet pels altres

  1. Pons 09/12/2011 a les 10:45 am

    vist el d’avui, proposo fer un top dels pitjors enigmerdes!

  2. kalamar 09/12/2011 a les 11:14 am

    Per què estem als volts de Nadal, que si això ho poses per primavera, quan ens entren a les mamíferes unes ganes boges de reproduir-nos i criar nadons, t’asseguro que sabries què són uns ullals passats pel Puntax..

  3. Sr X 09/12/2011 a les 12:26 pm

    No sé per què es posa així per una foto, si resulta molt fotogènica.

  4. Lo rat 09/12/2011 a les 4:17 pm

    Kakamar, ja veig que n’hi ha que encara no estan hivernant… No se m’ofengui, però, que jo de mamífera també en tinc una, molt estupenda per cert.

    Sr. X, jo de vostè vigilaria amb els puntax, sobretot al maig.

  5. una que coneix els cadellics 09/12/2011 a les 8:08 pm

    Jo la trobo encantadora i amb tot el dret del món a mostrar uns ullals com Déu mana, la dolça i fera mami.
    I més val, lo Rat, que no provis de posar el ditet a la boca de l’innocent koala del darrera, que segur segur que té unes agulletes dentals fantàstiques!

  6. Lo rat 09/12/2011 a les 8:26 pm

    Sr X, no ho sé, però més val ser del bàndol dels que van armats.

    Una que etc., d’encantadora ho és un rato. Ara que me la miro bé, però, em pregunto si protegeix el gat i el koala que té darrere o les fustes estellades que aguanta amorosament sota la pota.

  7. Montse 10/12/2011 a les 1:16 am

    Per a mi que és seguidora incondicional de certs programes cardíacs i se li ha enganxat allò que deia aquella “jo, pels meus cadells mato, maaatooooooo!”

  8. Tomàs 10/12/2011 a les 2:52 pm

    Avui l’enigme ha estat al meu nivell. Fins aquí arribo.

    Pel que fa a la lleona, fa el que li toca fer, defensar els seus.

Comentreu, com si fóssiu a casa

