El fem fatal

Microcontes, macropersonatges i, a estones, ratets

Visita educativa al centre demencial Las Arenas

Fruit del tractament de xoc que no agrairé mai prou al meu mentor moral, no fa gaire vaig tenir l’immens privilegi d’anar de rebaixes a Las Arenas. L’impacte va ser tan profund que crec que estic en deute amb aquest eximi temple de la temprança, l’austeritat i el bon gust. Per això m’he proposat, equipat amb una escala i un retolador, afegir el meu modest granet de sorra a la pau espiritual, la fraternitat humana i la saviesa filosòfica que emanen els enginyosíssims cartellets que pengen del sostre de l’edifici. Només calen alguns retocs per acabar d’acostar-ne al pelegrí àvid de sapiència el profundíssim missatge d’elevadíssim valor pedagògic.

    • Operación BBB: buscar bonito bikini = Operación EEE: exhibir entusiasta estupidez
    • Panxa endins complexos fora = Panxa endins, pantalons a terra, cul enlaire
    • Un canvi espectacular = … és el que faria si deixés de ser un capullo
    • Es un edificio muy Barcelona = Es un adefesio muy Barcelona
    • Busco el príncep blau cel = Busco el jardiner de bledes assolellades

/ Busco el príncep blau; sóc republicana (Montse)

    • My life is original version = My life is a Chuck Norris movie
    • Canvio xicot per telèfon nou = Canvio vida social per objectes llampants / Canvio sexe per diners / Canvio telèfon antic per xicota amb cobertura (Tomàs)
    • Ya me habían dicho que era un lugar especial = Ya me habían dicho que este lugar es fecal
    • ¿Y si me hago un peinado bob? = ¿Y si me hago una lobotomía, Bob?
    • Història per fora avantguarda per dins = Kitsch taurí per fora kitsch consumista per dins
    • Zzzz A strong coffee please = Gn gn gn A strong gin please
    • Avui em mereixo un gelat i doble = Avui em mereixo una bufetada i doble / Avui em mereixo un petó…, i amb llengua (Tomàs)
    • Busco chaleco con mangas = Busco psiquiatra con bisturí / y yo calidad a un buen precio (Tomàs)
    • A film without a kiss is not a film = A shopping center without idiotic marketing is not a shopping center / A film without popcorn is not a film (Tomàs)

S’accepten suggeriments (tot i que pensar gaire en els cartells provoca vessaments cerebrals).

Al cartellet del senyor que surt corrent potser no li cal cap retoc. De vegades sí que una imatge val més que mil paraules.

Anuncis

7 responses to “Visita educativa al centre demencial Las Arenas

  1. llulladdicte sofridor 10/07/2011 a les 2:00 pm

    Aquests cartellets són una provocació, sí. I sobretot, gràcies, gràcies, gràcies per avisar-nos de no posar mai dels mais els peus al ruedu arenal.

  2. Tomàs 10/07/2011 a les 9:28 pm

    Vaig estar-hi fa unes setmanes. Encara no hi havia rebaixes. He de dir que el que més em va agradar és la terrassa i la visió d’una part de Barcelona que d’altra manera no es pot veure.

    Pel que fa a la resta, imagino que al veïns del barri els estarà millor tenir un centre comercial, cinemes i gimnàs a prop, que no pas una plaça de braus.

    M’atreveixo amb la proposta que ens fas:

    Busco chaleco con mangas: y yo calidad a un buen precio

    A film whitout a kiss is not a film: A film without popcorn is not a film

    Avui em mereixo un gelat… i doble: Avui em mereixo un petó…, i amb llengua

    Canvio xicot per telèfon nou: Canvio telèfon antic per xicota amb cobertura

  3. Montse 11/07/2011 a les 6:29 pm

    Jo encara no hi he anat. La veritat és que els centres comercials no m’agraden (sí, ja sé que sóc molt atípica pel que fa a la meva condició femenina) i és que les gentades m’atabalen i els missatges consumistes em fan posar a la defensiva. Molt a la defensiva. En tot cas, uns companys arquitectes me n’han parlat molt malament pel que fa a les solucions estructurals, especialment la ubicació de les escales: pel que sembla està (mal)pensat de tal manera que es creen autèntics embuts.

    Pel que fa a les versions alternatives de les bafarades, en tinc una d’amenaçadora: “Busco el príncep blau; sóc republicana”. Volia fer una versió d’aquell del telèfon, però en llegir el del Tomàs m’he quedat pensant si la noia tenia cobertura, o si ell s’oferia a donar-n’hi, o si… total, que m’he fet un embolic i ara no em surt res amb cara i ulls.

    PS: Ep, el de la foto amb fons verd ets tu després de veure tanta botiga junta, oi? 😉

    • Lo rat 11/07/2011 a les 7:46 pm

      Gràcies per solidaritzar-se amb el pobre homenet amb fons verd que fuig (que sí, confesso que sóc jo, tot i que sembla que aviat m’avançarà el tal príncep blau!).

    • Tomàs 12/07/2011 a les 5:42 pm

      Dues coses Montse:

      1.- El tema de la xicota amb cobertura…, era un tema obert, per tal de provar si algú volia dir la seva o aportar-ne alguna idea.

      2.- Has de fer un Post o aclarir això de que: “…soc molt atípica pel que fa a la meva condició femenina”. Has de donar una explicació…, no dormiré.

    • Montse 12/07/2011 a les 11:44 pm

      Dues coses, Tomàs:

      1.- No em facis cas, és que necessito unes vacances. Urgentment.

      2.- Senzillament és que se pressuposa que qualsevol dona que entri en un temple de la moda i el consumisme immediatament queda hipnotitzada encantada i feliç. A mi això no em passa. Però no pateixis que això és tot; la meva feminitat no pateix cap altra mena de mutació estranya. Pots dormir tranquil 😀

Comentreu, com si fóssiu a casa

