El fem fatal

Microcontes, macropersonatges i, a estones, ratets

M’ho ha dit el dit

Ai!
Fa tres hores que faig veure que treballo però en el fons procrastino de mala manera: Alt + tabulador i control + R, Alt + tabulador i control + R, Alt + tabulador i control + R. És el meu mantra digital d’aquesta tarda. En un atac de glamour pretensiós penso si m’assemblo gaire al noiet guapet que feia de Zuckerberg quan, al final de The Social Network, me li amorren el ditet a la tecla en un intent de redimir-lo del seu pecat de supèrbia. Però ni el meu despatx-zulo és un plató de Hollywood, ni tinc el nassiró tan bufó com el noiet guapet, ni l’amor és capaç de salvar gaire res a última hora.

Digitalis_Purpurea

Digitalis purpurea o bé digital o didalera, aquí, i foxglove i fingerhut o Unserer-lieben-Frauen-Handschuh, als enllans, (on alguns són més beats que altres).


Totes aquestes revelacions me les ha fetes el dit. Es pot dir que el dit, el dit anular que tinc enrampat i no em deixa “treballar”, el dit, dic, m’ha dit que actualitzar constantment la pàgina del correu electrònic no és com un encanteri de màgia simpàtica d’aquells que fan que la persona de qui esperes un missatge se’t posi a teclejar frenèticament pensant en tu i només en tu.
Per aconseguir el miracle caldria fer anar –ves per on, quina paradoxa– la tecnologia analògica. Hauria d’aixecar el cul de la cadira i telefonar. Sí, ho hauria de fer, però la hipnosi digital em té captivat, ulls a la pantalla i dits (amb rampa, artrosi o el que sigui aquest encarcarament que em fa mans de frankenstein) a l’ Alt + tabulador i control + R, Alt + tabulador i control + R, Alt + tabulador i control + R.

Comentreu, com si fóssiu a casa

