El fem fatal

Microcontes, macropersonatges i, a estones, ratets

Objectiu cassolar

Menjars (ex) cassolans
Tinc una nova missió benefactora. La pròxima vegada que em col·loqui els calçotets damunt dels leotards, l’antifaç a la faç i m’esquitlli pels carrerons de la gran ciutat, serà per portar a terme un acte de terrorisme simbòlic del qual he comprovat que Barcelona està molt necessitada. Cal clavar una cassola (de terrissa) damunt de la paraula “cassolans” en tots els rètols de bars i restaurants que acompanyin el mot “menjars” d’aquest híbrid tan “simpàtic”. Tinc feina per dies, ja ho sé, però sóc un superheroi molt sofert i la causa s’ho val. De res.

One response to “Objectiu cassolar

  1. Lola 04/04/2011 a les 5:55 pm

    s’admeten superàvies amb cassola de pedra, que deia la meva d’àvia?

Comentreu, com si fóssiu a casa

